Cytat: Larssevsk
jakiś gadżet kuchenny, taki jak multicooker, pokłóciła się, że to niemożliwe i groziła grzywna. Cóż, może to być na poziomie jednego hotelu lub nawet jednej pokojówki (zespół stróża)
Zobaczymy. Nie braliśmy wcześniej. Ale z doświadczenia wynika, że ​​specjalnie nie wdrapali się do naszego pokoju ... W ciągu dnia będziemy go wkładać do torby. Nie chcę zostawiać jej na odroczeniu. Gotowanie tylko pod nadzorem wieczornym i coś bez specjalnych zapachów. Hotel niewłaściwego typu. Aby w pełni ugotować, musisz jeszcze wziąć Apartament z kuchnią. Przyjrzyjmy się bliżej innym hotelom w tym roku. na przyszłość.
Nikt nie może zmusić mnie do gotowania na wakacjach, nawet na muszce
Cóż, nikt mnie nie zmusza. Chcę własnego. Co więcej, nie jest to trudne. Jak dotąd tak, gotowany ryż lub ziemniaki.
I na miejscu będzie to widać. W zależności od okoliczności
Zwykle staram się zaprzyjaźnić z pokojówką!))) Napiwki, zawsze daję prezent!

Cytat: Larssevsk
umieść swoich asystentów w torbach
właśnie to napisałem!
Maya Lebedeva,

Używam małych plastikowych pojemników lub woreczków strunowych. Ale jeśli cały czas musisz dodawać do jedzenia - jak sól lub cukier, to słoiki są lepsze.
Podawaj płatki w zwykłych cienkich torebkach
Maya Lebedeva
Omka, Nie domyślałem się o opakowaniach zip, mam różne (zarówno duże jak i średnie i małe), myślałem też o pojemnikach. Dziękuję, o paczkach zip rzuciła mi się dobra myśl.
Majów,
Mąkę, kaszę mannę i cukier zabierałam latem do sklepów ikkei (jeździliśmy na dwa tygodnie i dużo braliśmy). Wszystko było normalne, nie zepsuło się i nie obudziło.
Tanya-Fanya
Maya Lebedeva, sól i cukier w małych szklanych słoiczkach z ikei, ich wieczko podzielone jest na dwie połówki. Możesz posolić z jednego z otworów, a druga połowa pozwala po prostu nalać. Osobno kupuje się również młyn. Mam nadzieję, że wyjaśniłem to jasno
Przyprawy przynoszę w torebkach, w których je kupiłem. W przypadku mięsa najważniejsze jest, aby nie zapomnieć o musztardzie stołowej w słoiku lub w torebce typu majonez z zakrętką. Musztarda dobrze marynuje każde mięso i drób. Jest w nim już dużo przypraw- :)
mamusi
Myślę, że lubię autor tematu, czas to pokazać przykład publikowanie linków do szybki nieskomplikowany przepisy zawarte w tej temce są dla każdego, kto wybiera się na wakacje z powolną kuchenką, biorąc pod uwagę, że miejsca odpoczynku są inne. To nie tylko Hotel (jak to będzie dla mnie), może to być: prywatny sektor, apartamenty typu hotelowego, mieszkanie do wynajęcia itp.
Dlatego każdy, kto nie pasuje do jednej z potraw, wybierze coś innego!
Lub zastosuj przydatne pomysł z oferowanych dań!

Więc śmiało!

W przypadku nasion:

Na wakacjach z Philips Multicooker 3060 (wskazówki, przepisy, wymiana doświadczeń)Ryba na poduszce cebulowej (multicooker Panasonic SR-TMH 18 i 10)
(Dolli70)
Tanya-Fanya
mamusi, a jak w wiejskim stylu wstawić tutaj nasze ulubione ziemniaki? Jest w motywie filkin.
mamusi
Tanya-Fanya, na której stronie nie pamiętasz?)
Wstawię ...
To, co jest nadal omawiane w tej Temce i nadaje się do podróży. Rzucaj pomysły.
Maya Lebedeva
Tanya-Fanyadziękuję, tak, wszyscy jasno wyjaśnili, dla mnie najważniejsza jest sól i cukier w drodze. Musztardę biorę w tubie, przypraw nie bierzemy, kupimy na miejscu. A ja skorzystam z rady Olgi (Omki) i wleję płatki do torebek z suwakiem.
Znalazłem to, Tanya.
Oto twój ziemniak w wiejskim stylu.

Ziemniaki wiejskie od Tanya-Fani

Kasza gryczana do dekoracji od Iriny Vernisag
Rita,
Nakreśliłem już dla siebie placek z galaretką jako opcję podróży:
Ciasto Galaretowate z Ziemniakami i Pieczarkami
I ta zapiekanka
Wielokolorowy twarożek i zapiekanka ryżowa Philips 3060 Avance Collection

Omlet pokazałem na stronie 356 w Temce o Filii

Więcej o solniczkach: IMHO, staram się nie nosić ze sobą szkła.
Biorę właśnie taką specjalnie zakupioną solniczkę, ma już trzy lata.
W tym samym czasie pokażę ci składaną trzepaczkę

Omka
Witam wszystkich ze Smoleńska!
Przyjechaliśmy wczoraj, tym razem na jeden dzień, jutro wrócimy.
Oto nasze menu:
Śniadanie
Owsianka ryżowa
Kanapki

A oto lista, na którą jechałem:

Pojemniki na żywność
Gąbka, aos

Ale Filya robi zupę

mamusi
Omka, Wow, Olya, I Liu you!)))
Teraz nie muszę pisać listy ~ Twoim zdaniem będę zbierać (czego nie muszę po prostu nie umieszczać!

I planuję:
1. Na obiad pierwszego dnia upiec jajka i placki ryżowe. Ze sobą. Przybędą w specjalnej torbie izolacyjnej na mrożonki.
2. Zabierz ze sobą słoik z 0,5 mrożonego bulionu - zajmie Ci to również 6 godzin w aucie (zawinię go w gazety i w torbę).
3. Worek drobnego wermiszelu ~ pajęczyna.
O godzinie 14.00 przybędziemy do Hotelu. Natychmiast prysznic, potem obiad, po drodze na pewno będziemy chcieli trochę zupy - jesteśmy!
Natychmiast włącz film, wlej bulion do miski, zagotuj - idź tam makaron! 1 minuta ~ zupa jest gotowa. Posyp suchymi ziołami (weź torebkę). Będzie świetny lunch z ciastami!
Po całodziennym odpoczynku udamy się na zwiedzanie do sklepu Perekrestok. Cóż, ogólnie spacer! Samochód zostawimy na parkingu. Z góry do wioski, zjazd tylko kolejką linową! ... Piękno wokół!
Poniżej wiemy, gdzie sprzedaje się i piecze pyszne osetyjskie ciasta)
Weźmy z serem na obiad. Z nimi będzie:
Ogórki, własne pomidory! Nie potrzebujemy niczego więcej pierwszego dnia.
(Będzie z tobą domowe wino)

Olya, do czego służy kubek termiczny? Powiedz mi ... Robisz w nim herbatę?
Rita,
Piję herbatę z termosu na drodze. Prowadzę.
Nie zapomnij wziąć otwieracza do puszek, możesz wpaść na puszkę bez klucza. Cóż, zakupy spożywcze brałbym z domu, kiedy tylko było to możliwe, inaczej kupujesz paczkę płatków, używasz szklanki, ale gdzie odłożyć resztę to problem ...
Cytat: Omka
Rita,
Piję herbatę z termosu na drodze. Prowadzę.
Tak dziękuję!
Odmierzam kilka mstkanów na cukier, mąkę, płatki zbożowe, wermiszel

Kubek termiczny też tam jest! Ale biorę też termos z kawą. Będziemy go później potrzebować na spacery.

Placek filetowy z ziemniakami i grzybami w multicookerze Philips HD3060 / 03 (sveta-Lana)

Wielokolorowy twarożek i zapiekanka ryżowa Philips 3060 Avance Collection ($ vetLana)

Omlet od Olgi Omka w multicookerze Philips Avance Collection 3060

OLYA, dzięki za referencje, powiększyłem je.
Tanya-Fanya
Omkadziękuję za twoje doświadczenie!
mamusi
Na drugi dzień (i kolejne) planuję "późny obiad" po powrocie ze spacerów - koniecznie zupa (tego dnia ~ chuda) w Filce: fasolka w puszkach + 2 ziemniaki + zielenina / marchewka / papryka (suszona).
Bardzo wygodne jest wyjęcie z suszarki mieszanki warzyw do zup. Używam przepisu Tanyi-Admin, zobacz link poniżej.
Gdybym tylko mógł wysuszyć mięso!
Ale nigdy tego nie próbowałem, ale byłoby interesujące wrzucić go do zupy.
Ale zdecydowałem się być szczupły ~ tak chudy !!!
(Jednak mój mąż uwielbia doprawiać taką zupę dużą łyżką sietany! Okazuje się). Spróbuj!
(Wieczorem drugiego dnia planowany jest wyjazd do kawiarni na grilla!)

Na wakacjach z Philips Multicooker 3060 (wskazówki, przepisy, wymiana doświadczeń)Zupy Zielone (mieszanka suszonych warzyw, ziół)
(Administrator)

kavmins
och dziewczyny! co za nostalgiczny temat dla mnie !!! miło było wspominać młodość, poczytać, jak dziś na wyjazdach można gotować w hotelach .. prawie połowę życia spędziliśmy z mężem na wyjazdach służbowych, praca polegała na podróżowaniu w przyrodzie, wyjechaliśmy na tydzień i mieszkaliśmy w hotele, pojechał naszym samochodem, nawet zabrał ze sobą kota i wniósł do pokoju w torbie, a potem szedł nocą)), a kot był z nami taki sprytny - rozumiał, że będziemy za niego zbesztani - słysząc kroki na korytarzu od razu schował się w najdalszym kącie pod łóżkiem))
piecyk elektryczny też był starannie schowany - byli jednoznacznie wyrzucani i karani grzywną, jeśli ją zobaczyli, ale wtedy było kilka przepisów - gulasz, zupa z makaronem, jajecznica, ale to już nie był głód)
miłego pobytu i pysznych dań od naszych sympatycznych pomocników, multicookera !!!
mamusi
kavmins, Marinochka słoneczko, dzięki za zatrzymanie się!
Twój kot jest bardzo sprytny!
Wiesz

, jedziemy z mężem naszym samochodem tą samą drogą, którą jechaliśmy do Tuapse jesienią ubiegłego roku, kiedy odebrałam mojego małego Martina na skraju lasu (pamiętajcie go w tym Temko - już go nie ma).
Zawsze kiedy pamiętam ~ łzy spływają jak grad ...
Teraz pojedziemy na wakacje na tydzień dalej ... do Soczi i dalej ... Ale droga jest ta sama ... Wspomnienia są takie same ... Była nawet myśl: A co jeśli znowu kociak? Jak być?
Podniosę to! To zrozumiałe. Gdzie z nim hotel nie zostanie wpuszczony! (((
Nie obchodzi mnie to, znajdź sektor prywatny albo idź do domu i zabierz dziecko.
Prawdopodobnie mój dach już idzie ...

Marin, przychodzisz częściej na moje teiki ... Chciałbym się z tobą skontaktować. Nie mogę tam iść ~ sam to widziałem.

Kolejny przepis od Iriny ~ Vernisag

Tortilla z gotowanymi ziemniakami, mięsem i serem od Philips 3134/00 (wernisag)

Tak, to będzie różdżka ~ mój ratownik! Ziemniaki pozostaną w 100% „z wczoraj”, z Wami suszona kiełbasa, pomidory!)
Zabiorę ze sobą starty ser!)
Och, już to sobie wyobrażam!
kavmins
Ritochka, chętnie wejdę, nie wiedziałem, że otworzyłeś Temkę

tylko nie smućcie się Martinem, nie smućcie się, miał taki los, nic nie da się zrobić, tylko pamiętajcie z radością o cieple, które udało wam się obdarzyć ... bardzo cię rozumiem, o jednym rudowłosa i prawdziwa przyjaciółka Szlochałam przez trzy lata ... potem mój mąż przez długi czas zakazał mi posiadania kotów ... tak było, ale potem uświadomiłam sobie, że Miłość pozostaje z nami i tak jest nigdzie nie umieramy, po prostu musimy to oddać innym, którzy zostaną do nas wysłani. los ... z jakiegoś powodu tak to działa ... i wiesz, kiedy to sobie uświadomiłem, nagle przyszedł do mnie kot podwórko - mój plujący Murchik, siedział na płocie i głośno krzyczał, był już dorosły i podobno się zgubił lub został wyrzucony, mój mąż wyszedł, myślał, że to czyjś sąsiad i krzyczał na niego, żeby nie krzyczał uciekł, a kiedy zobaczyłem, że on, no, kopia mojego Murchika, poszedł do niego zadzwonić, ale kot, jak się okazuje, nigdzie nie wyszedł, ale biegał po domu i wskoczył mi w ramiona przyspieszenie - tak się znaleźliśmy ..)))))
dlatego o nowym dziecku wszystko napisałaś poprawnie i rozumiem cię doskonale .. Sam zrobiłbym to samo ..)
a tam w temacie ja oczywiście widziałem wszystko, a czasem biorę głęboki oddech i liczę do 10, kiedy muszę tam iść ... idź))))))))

mamusi
Omka, Olya, dzisiaj trenowałem.
Zrobiłam ciasto według pańskich wskazówek, ale do nadzienia włożyłam starty ser Suluguni.
Moim zadaniem było zdobycie czegoś w rodzaju Khachapurik, który upiekam w Poincess. Mąż kocha. Ale kocha tylko drożdże lub ciasto, które rozwałkowuje się cienko (z sodą) - jak na Chychinach. Na przykład od Natapit.
Cóż, nie mam zamiaru bawić się drożdżami i jeździć tam. Postanowiłem więc uzyskać dla nich maksymalny przybliżony wynik. Okazało się całkiem nieźle. Ale pyshnooo (załączę zdjęcie)
A mąż od razu podejrzewał, że jego niekochane ciasto GĄBKA ... Cóż, nie lubi ciastek i tyle. Przekonany, że to tylko kształt ciasta (ze względu na misę Multi-Cooker).
Mówię nic, będziesz to miał, jaka jesteś słodka. Wieczorem gorące, ale ze świeżą herbatą. Tak, świeże górskie powietrze!

Uwielbia leniwych Khachapuri z Shumashi.
Tanya ~ Fanya uczyła, że ​​można je upiec w Filce (z porcji wychodzą 2 sztuki). Opcja awaryjna.

Chciałem dostać COŚ podobnego do Osetyjskiego Ciasta, żeby nie schodzić za nich z góry i nie płacić 500 rubli. Tak, jego własny i lepszy!

mamusi, Rita,
Bardzo lubię ten placek z galaretką, ale to ciasto jest takie… niepodobne do niczego
Nie biszkopt, ale nie chaczapuri ... chyba że wybielacz ???
Ale smacznie i szybko. Każde wypełnienie, którym możesz się cieszyć. Zrobiłam to z mięsem mielonym, z kurczakiem, z rybą
Cytat: Omka
ale nie chaczapuri ... chyba że wybielasz ??
Kogo to obchodzi! Bylibyśmy tam tylko gorzkie, świeże z serem!
Dzięki za link! Miejmy!

Lubię to ciasto. Za małe Filki wezmę 2/3 normy. I mniej cukru. A ja mogłem zrobić z jabłkami
Ciasto jagodowe w multicookerze Philips 3134/00 (wernisag)

kavmins
Ritul, spójrz, jaka ciekawa zapiekanka z chleba z Ksyushy - to oczywiście do airfryer, ale musimy spróbować przystosować ją do multi - chyba nie wyjdzie)) tylko ja nie umiesz wstawiać piękne zielone linki ...

chleb można wstępnie usmażyć, następnie włożyć pomidory i kiełbasę i zalać jajka mlekiem lub kwaśną śmietaną, posypać serem i krótko położyć do pieczenia ... myślę, że wyjdzie smacznie i nie trzeba zadzieraj z ciastem - spróbuję zrobić to jutro
mamusi

Zapiekanka serowa z pieczywem i pomidorami (Philips Airfryer) (Ksyushk @ -Plushk @)

Dziękuję Marin za link. Rzeczywiście, fajny przepis!
Tanya-Fanya
Silenceaa ... lub mamusi już wyszedł, już wyszła ???
I chciałem ci przypomnieć o Shakshuka

Shakshuka
mamusi
Tanya-Fanya, Wyjeżdżam w sobotę rano. Jestem tu na razie. A z potęgą i głównymi „przynętami” gospodarstw domowych z potrawami z multicookera dla dzieci, próbuję!
1. Dzisiaj muSh odrzucił pizzę z Panasik10 na cieście kefirowym! Dla niego to pizza na „semolinie”, jak powiedział! (Chociaż nie było tam wabika).
I nie zje ani jednego. Mój syn i ja zakrztusiliśmy się, a dwie Sobyas pomogły nam z przyjemnością!)))

2. Zupa zatwierdzona! Ugotowane chude ziemniaki, 1 łyżka kaszy gryczanej, szczypta suszonej marchwi, szczypta suszonej cebuli, szczypta suszonej pietruszki. Na talerzu jest już łyżka kwaśnej śmietany.

PySy: Znam i kocham Shakshukę. Często gotuję.
Dzięki za przypomnienie!
Ogólnie będzie to bardzo wygodne dla nas dwojga: dowolne warzywa z jajkiem (pochodne omletu)))
Na obiad. Jaja kupimy na miejscu. Molocheu też.
Tanya-Fanya
mamusi, Rituelik! Jesteś bohaterką !!! Traktujesz ten problem tak poważnie, że nawet próbujesz

Nie lubię też ciasta na kefir w cieście do pizzy. Więc jestem po stronie twojego męża

O chudej zupie - dodam moje „5 kopiejek”. Aby chuda zupa też była pożywna - :) w warunkach polowych dodajemy do niej kiełbaski (jeśli oczywiście je się) lub śmietanę.
Cytat: Tanya-Fania
lub kwaśną śmietaną.
Tan, tak napisałem ...
Tanya-Fanya
Och, Rituyla. Przepraszam, że nie zauważyłem.
Szeptem: wszystkie rodzaje algebry zaczęły się w szkole ... ale zapomnieliśmy o wszystkim przez lato ... więc brakowało mi kwaśnej śmietany między ułamkami i procentami.

Dobra pogoda w górach!
Dziękuję Tan.
Pytanie dostępne dla technologii *
Pieczenie chaczapuri ShuMashin ... jak leci? Z zamachem stanu? Na czym pieczesz?

Dodaję nowe danie do NASZEJ listy.
Przygotowanie go na wakacje jest bardzo proste i wygodne.
Jeśli w pobliskim sklepie istnieje możliwość zakupu części z kurczaka, to danie Cię zachwyci. Miska Filkina z powodzeniem zastępuje garnek. Sprawdzone!
Bez zamieszania. Ale smakuje dobrze!
Na wakacjach z Philips Multicooker 3060 (wskazówki, przepisy, wymiana doświadczeń)Kasza gryczana z kurczakiem w garnku
(kseniya D)

Multicooker Philips HD3060 / 03 Kolekcja Avance # 7130

Tutaj i poniżej znajduje się wyjaśnienie $ vetlany dla Filechki.
Margarita,
Miłej podróży! Aby pogoda i zdrowie Cię nie zawiodły, a długo oczekiwana wycieczka spełniła oczekiwania!
Z niecierpliwością czekamy na sprawozdanie
OmkaDziękuję Olga.
Zamierzam publikować zdjęcia i raporty na każdy dzień później, jeśli nic nie będzie przeszkadzać.
Cytat: mamusi
Zamierzam wgrywać zdjęcia i raporty na każdy dzień
Rituel, będzie bardzo ciekawie, dobry wypoczynek i więcej radosnych wrażeń !!!!!)))
ehh, może zatrzymalibyśmy się w Kavminvody, też jesteśmy piękni ..)

o zupie - dobrze natrzeć tam trochę sera, jeśli jest dostępny i lubisz
a ja szanuję jajecznicę z zielonym groszkiem i pomidorami) można też dodać grzyby .. ogólnie podróż samochodem na wiele sposobów rozwiązuje ręce w stosunku do gotowania - można przecież odebrać konserwy z różnych .. to samo groszek, pieczarki - można gotować zupę w garnku, jak iz grzybami.
$ vetLana
Czekamy
Cytat: kavmins
może zatrzymalibyśmy się w Kavminvody, też jesteśmy piękni ..)
Ale co, zbierzmy się razem, marzę. Nigdy nie było.

$ vetLana, Svetul, właśnie wspomniałem o twoim przyrządzaniu gryki z kurczakiem i sam go podpatrzę. Pod ręką, bardziej niezawodny.

przystańMarinochka, ale ja też uwielbiam groszek. Ale

Postanowiłam wszystko kupić na miejscu w supermarkecie. Biała fasola i słoik różowego łososia (wtedy ugotuję ~ jaką zupę zrobię). Ten sam produkt co nasz. Zabieram ze sobą tylko trochę płatków, mąkę, makaron i rogi ...
A to dlatego, że wlałem to wszystko do małych słoików i odmierzyłem. Potrzebujesz tylko trochę. Dlaczego kupię tam całe pakiety kilgramów? Dobrze?
A z domu zabieramy coś, czego na pewno nie ma. Twoje pomtdorks, ogórki, jabłka, winogrona. A na targach kupili cukinię, pieprz.
Z domowego miodu, przypraw. Herbata tylko z domu. Mamy swojego faworyta. W torbach hotelowych nam to nie pasuje. Wszystko jest wygodnie zapakowane. Cóż ... i (święta rzecz) butelka domowego wina (5 lat na minutę).
Po prostu nic innego nie pijemy.

kavmins
mamusiwszystko się zgadza ... teraz w sklepach możesz kupić to, czego potrzebujesz, możesz zabrać ze sobą tylko swoje ulubione)
$ vetLana
Cytat: mamusi
$ vetLana, Svetul, dałem link do twojego gotowania kaszy gryczanej z kurczakiem i sam go podpatrzę. Pod ręką, bardziej niezawodny.
... Rita, czy będziesz mieć Internet?
mamusi
Svetlana, Wi-Fi będzie w hotelu!) Internet będzie ~ zawsze!
I znalazłem jeszcze jedno danie ~ w naszej skarbonce!
Na wakacjach z Philips Multicooker 3060 (wskazówki, przepisy, wymiana doświadczeń)Gulasz warzywny w powolnej kuchence
(Obligaciya)

Oto TO dla mnie!

$ vetLana, Svetik, to danie przypomniało mi, że nie wspomniałem tutaj o twoich bakłażanach. A teraz gotuję je codziennie. I nie obejdę się bez nich na wakacjach. to połączenie z jabłkami więc odsłania smak bakłażana. Poprostu coś!
Duszony bakłażan z Antonovką (multicooker Toshiba RS-18NMFR) ($ vetLana)

kavmins
i zawsze gotuję bakłażany tylko z jabłkami, ale dodaję też marchewkę, taki kawior nawet wirowałem na zimę, ale w moim przepisie wszystko jest krojone w duże plasterki i plastry i duszone
Cytat: mamusi

Ritochka, film rozgrzewam w trybie ręcznym do 110 stopni. Ciasto smażone jest najpierw dosłownie 5 minut, aż stanie się lekko złote, to znaczy ciasto właśnie się chwyciło. Wiesz, ustawiam się wzdłuż krawędzi ciasta, stają się gęste i nie są płynne, łatwo jest zahaczyć i odwrócić szpachelką. Wygodniej jest obrócić za pomocą dwóch silikonowych łopatek.
Z drugiej strony smażę się trochę dłużej, okresowo podnoszę i sprawdzam kolor. To około 7 minut. Wyjmuję i układam następne ciasto do smażenia.
Przygotowałam więc cały stos ciastek. Teraz przenoszę cały stos do off Filka. Sięgają tam pod pokrywkę i rozgrzewają, czekają, aż zostaną podane na stole- :)
mamusi
kavmins, Marin, więc daj nam przepis!)))
kavmins
mamusi, Ritul, tak, musisz się nauczyć rysować)) Zrobię trochę z problemami, zrobię to)
mamusi
przystańSunny, pisząc tutaj, w prostych słowach w tekściei podkreślę to odniesienie i wyjmij osobno. Są już takie przepisy. Ludzie klikają, otwierają i widzą tę wiadomość z wyjaśnieniami.
Tak, oczywiście, gdy pojawia się czas i nastrój!
Larssevsk
Witam, Rita. Nie powiedziałeś nic o podróży i było to niewygodne. W końcu, czy nadal coś gotowałaś, czy też Bóg wysłuchał moich modlitw, a ty i twój mąż tak dobrze się bawiliście na wakacjach, że nie było czasu nawet na myślenie o gotowaniu?
Właściwie to piszę. My też jedziemy do NG, żeby odpocząć, ale rzeczywistość jest taka, że ​​31 grudnia restauracja nie będzie karmić, boprzygotuje się na bankiet noworoczny, a 1 stycznia rozumiesz. Tak więc, mimo całej mojej niechęci do gotowania na wakacjach, nadal muszę wziąć multicooker. Zastanawiam się więc, co najbardziej lubiłeś gotować i jeść w terenie? Co ci się nie podobało?
Pani. Addams
Dziewczyny, cześć! Tak dobrze, że otworzyli takie Temko. Napisano tak wiele przydatnych rzeczy. Mimo całego mojego zróżnicowanego doświadczenia w organizowaniu posiłków w podróżach, jest to bardzo interesujące, o czym nie można zapomnieć. Podziękować!
Czy zabierzesz do swojej firmy Redic 02? Właśnie wróciłem z wakacji, będąc pod wrażeniem, czy możesz podzielić się swoim doświadczeniem? To prawda, nie jestem takim bohaterem jak ty; czy moje cele były skromniejsze niż wszystkie moje posiłki, a podróż odbyła się poza Federacją Rosyjską?
Pani. Addams,
Oczywiście każde doświadczenie będzie interesujące i przydatne, jestem po prostu pewien. Za wcześnie na planowanie, ale żeby pamiętać i myśleć o wakacjach ... zawsze dobrze ...
Szkoda, że ​​nasza Rita całkowicie zniknęła z Temko
Larssevsk
Ritochka zniknął, ale Pani. Addams, pojawiło się. Czekamy na opis udanych i nieuciążliwych dań
Mirabel
Pani. Addams, Czekamy!
Nie lubię gotować na wakacjach .. nie. nie ... Chcę odpocząć od garnków, ale pomysły i szybkość są takie interesujące!
Pani. Addams
OK dziewczyny, teraz posprzątam nagromadzoną pracę i napiszę.

Wszystkie przepisy

© Mcooker: najlepsze przepisy.

Mapa witryny

Radzimy przeczytać:

Wybór i obsługa wypiekaczy chleba