Z Europy do Azji (zlot multicookerem Redmond MRC -01)

Kategoria: Puste

Składniki

MV Redmond RMC-01
Lodówka samochodowa
Różne potrawy i trochę wyobraźni

Metoda gotowania

• Dzień dobry wszystkim! Dziękuję za zatrzymanie się i mam nadzieję, że to, co przeczytaliście, przyda się tym, którzy wybierają się w podróż!
  • W zeszłym roku zaplanowaliśmy wyjazd do Ałtaju (Yarovoe). Łącznie musiałem pokonać 6700 km z EUROPY do AZJI iz powrotem. Tak się złożyło, że mieszka tam moja mama - odwiedzimy ją, nie widzieliśmy się „na żywo” od 2 lat - wszystko na skype. Długo zastanawialiśmy się, jak pojedziemy i zdecydowaliśmy, że pojedziemy SAMOCHODEM.
  • Przygotowania trwały długo, a przygotowania trwały prawie rok. Mąż zmienił samochód z Chevroleta Nivy na Great Wall Safe (bateria w samochodzie to 65). Jest nas wielu - 5 osób: dwoje dorosłych i dzieci w wieku 1, 3 i 11 lat. Jazda Nivą nie jest wygodna, a bagażnik jest za mały, a powodów, dla których porzuciliśmy ten samochód na rzecz sejfu Great Wall (nie będę opisywał) jest wiele. Musieliśmy jechać 3 dni i 12 godzin z Moskwy do Jarowoje iz powrotem 3 dni i 6 godzin.
  • Mój mąż był zajęty samochodem, a ja wymyśliłam, jak i co zabrać w drogę oraz jak i gdzie zjeść. Ponieważ jedzenie w przydrożnych kawiarniach i wszelkiego rodzaju „knajpkach” mi nie odpowiadało, musiałem rozwiązać problem z jedzeniem. Czas mijał, myśli szły pełną parą, były czajniki samochodowe i gaz. płytki i wiele innych opcji - ostatecznie zdecydowaliśmy się na MV Redmond RMC - 01. Jest kompaktowy i ma niewielką moc - w sam raz dla maszyny. Musiała kupić KONWERTER 1200 (koszt 4 tysiące rubli). Z Europy do Azji (zlot multicookerem Redmond MRC -01)
  • Kupiliśmy również AUTOMATYCZNĄ LODÓWKĘ na 12 V (4,2 tys.Rubli) i objętość 28 litrów (lub 9 butelek na 1,5 litra), temperatura została obniżona o 19-23 stopnie od obecnej, a jeśli z zimnymi akumulatorami, to temperatura wynosiła i 0 gr, a jeśli bez nich to 5-6 gr.
  • Dla MV konwerter został kupiony, pozostało pytanie, jaki FEED. Chciałam też owsianki, zupy i obiadu. (wypieki zostały zastąpione ciasteczkami ...).
  • Lista produktów, które wziąłem (może coś przeoczyłem):
  • 1. Kasza gryczana (porcjowana, gdyż nie trzeba spłukiwać) - 2 opakowania (5 saszetek). Jedliśmy 2 paczki na raz.
  • 2. Mleko w tetropaku 200 ml - 3 szt. (Na płatki)
  • 3. Ryż długi w workach - 1 opakowanie. (używany do zupy rybnej i gulaszu warzywnego)
  • 4. Makaron - 2 opakowania po 400 gr (przygotowany do obiadu)
  • 5. Fasola biała w puszkach - 2 puszki (do barszczu)
  • 6. Różne warzywa "Bonduelle" (marchew, groszek, fasola, zboża, kalafior) - 3 zakaz. (na zupę rybną i po prostu jedz)
  • 7. Warzywa mrożone - 2 opakowania (na gulasz warzywny z ryżem)
  • 8. Klopsiki z indyka (żywność dla niemowląt Sempre (Sempre)) 125 gr - 2 puszki
  • 9. Ryba w puszce - 2 puszki (puszki z kluczykiem, żeby nie bawić się przy otwieraniu)
  • 10. Sos barszczowy (zrobiłem to sam: kapusta, marchew, cebula, buraki) to wszystko na jednej tacy pod folią.
  • 11. Kotlety, wstępnie usmażone, umieszczone w parowcu z MV i zamrożone - spożywane w ciągu pierwszych 24 godzin.
  • 12. Masło „President” 10 gr - 1 opakowanie. (20 szt.)
  • 13. Pasztet w małych słoiczkach z kluczem -4 szt.
  • 14. Kiełbasy również mrożone - 12 szt
  • 15. Śmietana - 1 zakaz (tylko pierwszego dnia przy barszczu)
  • 16. Sos
  • 17. Majonez
  • 18. Chleb
  • 19. Przyprawy, sól, cukier.
  • 20. Pomidory, ogórki
  • 21. Ser topiony, zwykły ser
  • 22. Jogurt dla dzieci i zwykły
  • 23. Wszelkiego rodzaju herbatniki, suszenie, Barney kids….
  • 24. Żywność dla niemowląt (płatki zbożowe w słoikach i tetropackach, sucha owsianka BR, słoiki z pokarmem mięsnym „Babushkino Lukoshko” i Semper, przeciery owocowe w tetropackach).
  • Oto takie MENU (wszystko zostało powtórzone w obu kierunkach):
  • jeden. Śniadanie - owsianka owsiana (jak pokazała praktyka, można gotować zarówno ryż, jak i kaszę jaglaną - różne sposoby gotowania)
  • 2. Obiad - zupa Barszcz, zupa z konserw rybnych, gulasz warzywny oraz ryż i pasztet
  • 3. Kolacja - kotlety z kaszą gryczaną, kiełbaski z kaszą gryczaną, rogi z kiełbasą.
  • Menu nie było urozmaicone, ponieważ nie ma możliwości „fantazjowania” w drodze. Wszystkie dzieci jadły to, co ugotowałam rano iw porze obiadowej, tylko roczek trzeba było wieczorami karmić zabranym dla niej jedzeniem, ale przeciętny nie odmawiał udziału w tym. Dlatego kiedy brałem DP, liczyłem na dwa. (Część produktów pozostała w drodze powrotnej, więc kupiłem dodatkowo tylko to czego brakowało)
  • Niektóre produkty włożyłem wcześniej w MV, więc na przykład tylko po to, aby dolać wody lub mleka, ponieważ większość drogi jechał mi na kolanach. Na przykład: na owsiankę - płatki owsiane, cukier, masło układano wcześniej, a podczas jazdy nalała wody i mleka i natychmiast się włączyła; zupa - położyła wszystko oprócz wody, nalała tuż przed gotowaniem. Łyżki z CF leżały w schowku na rękawiczki, ponieważ owsianka po ugotowaniu musiała zostać wymieszana, aby nie była ubita, ale pozostała jednorodna.
  • Owsianka:
  • Barszcz:
  • Z Europy do Azji (zlot multicookerem Redmond MRC -01) Z Europy do Azji (zlot multicookerem Redmond MRC -01) Z Europy do Azji (zlot multicookerem Redmond MRC -01) Z Europy do Azji (zlot multicookerem Redmond MRC -01)
  • Zupa rybna, gulasz warzywny z ryżem:
  • Kolacja (w hotelach):
  • Teraz najważniejsze - o pracy MB w drodze:
  • Multicooker podłączono za pomocą przedłużacza, napięcie podczas gotowania w ruchu utrzymywane było na poziomie 13,1-13,6 w zależności od wybranej funkcji. Na przykład na MKash był stabilny na poziomie 13,4-13,6, a na Baby Nutrition spadł do 13,0 na początku gotowania, a następnie wyrównał. Jedyne co wyłączyłem, gdy zatrzymali się lub jechali w korku, gdy napięcie spadło do 12,4. W samochodzie nic nie było, nic nie iskrzyło! Więc proces głowy był ciągły od jazdy. Z Europy do Azji (zlot multicookerem Redmond MRC -01)
  • A do okruchów trzeba było podgrzać na Steamie potrawy, jak jogurt, ten twarożek z lodówki, który po prostu przypalił wodę do owsianki lub pił herbatę. Wszystko było przygotowane szybko. 5 minut i gotowe. Jedzenie szybko się nagrzewa (nawiasem mówiąc, nagrzewa się szybciej niż automatyczna grzałka do jedzenia dla niemowląt) i utrzymuje ciepło.
  • W trakcie gotowania trzymałem go na kolanach - nie gorący, wygodnie jest go trzymać podczas gotowania owsianki, ale kiedy zupę, trzeba było włożyć automatyczną poduszkę - gorącą. Do zupy proporcje do zjedzenia raz, około 1,6 litra, nie więcej, bo trzęsie się też na drodze - można się SPALIĆ !!!
  • Ugotowałam obiad w hotelach. Przez całą podróż nocowaliśmy tam 4 razy (2 w jedną stronę, 2 w drugą).
  • Łatwe do mycia! Położyła jedzenie na talerzach i nalała do niego wody, a ponieważ była gorąca, woda szybko się nagrzała.

Uwaga

Samochód i multicooker zniosły tę podróż z godnością. Po drodze nie zatrzymywaliśmy się przy jadalni - wszyscy jedli tylko z tego, co u nich!

Mąż do reasekuracji zabrał ze sobą kuchenkę gazową z kanistrem z gazem, używali jej, ale bez niej jest to możliwe, co zrobiłem w drodze powrotnej - w ogóle jej nie dostałem.
Z Europy do Azji (zlot multicookerem Redmond MRC -01)

Jedyne, czego nie przewidzieliśmy, to adapter do lodówki samochodowej, dzięki czemu można go było wpiąć do gniazdka 220V w hotelach, ale masło wracało nawet bez niego, nie topiło się. Na następnej wycieczce na pewno kupimy. Ponieważ w drogowych hotelach lodówki nie są dostępne dla gości.

Vasilica
Marinochkajacy jesteście dobrzy ludzie! Dzięki za tak ciekawą recenzję, przeczytałem ją jak książkę. Oczywiście nie będzie to dla mnie przydatne, ale na pewno opowiem o Twoim doświadczeniu tym, którzy podróżują samochodem.

Gala
przystańjesteś bohaterką!
Taka droga, tak, z trójką dzieci i gotowaniem w drodze. Dzięki za szczegółową historię, bardzo interesująca!
Lissa
Brawo! Dzięki za pomysł.
Cytat: + Gala +

przystańjesteś bohaterką!
Taka droga, tak z trójką dzieci i gotowaniem w drodze

Oto ja o tym, bohaterka jest! A jakie bystre dzieciaki, one mogą obrać taką drogę!

Ale to dla nas trudne, córka jest odrętwiała i ja też .
Masinen
Marin, nie próbowałeś gotować w drodze? Pamiętam, że czajnik był podłączony, gdy samochód był zaparkowany, ale prawda jest taka, że ​​było to 12 woltów.
Administrator
Szykuję się do podróży, może też mogę wziąć dziecko pod pachę?

Dobry raport dla tych, którzy mają wątpliwości, jak gotować i jeść w drodze! racja bez wychodzenia z kasy, czyli z kierownicy i auta!

MarinkaDZIĘKUJĘ!
Cytat: masinen

Tak. Musiałem włączać się nie w locie - woda była podgrzewana pod spodem! Tak, przez 3 minuty dla pary rozgrzałem się na bardzo gorąco, nalałem połowę, jedyne co musiałem odpalić auta to żeby silnik pracował.
Cytat: Vasilica

Ale to dla nas trudne, córka jest odrętwiała i ja też .

Starszy nie może znieść tego samego, ale pigułki pomagają! Bez żadnych przygód w tym zakresie - nie było, a nawet dał średni czas. Więc nie są one zbyt dobre dla mnie i dla „sportowców”
Znak
Dziękuję wszystkim! Bardzo się cieszę, że raport przypadł Ci do gustu!
Tanyulya
przystań, raport
Dobra robota !!! Ty, multicooker i samochód. Ale przede wszystkim Ty
Skręcać
przystańDziękuję za podzielenie się tak interesującym doświadczeniem! Moi znajomi wybierają się z dziećmi na Zakarpacie. Na pewno podzielę się z nimi tą informacją, na pewno się im przyda.
Cytat: masinen

Tak, oto inny mąż zasugerował, jeśli bateria ma 75, to bez silnika wystarczy pół godziny
RepeShock

Dzięki za zgłoszenie! Dobra robota!
yara
To jest przepis !!!!!! Brawo!!!!!!!!!!!
Cytat: Mar_k

Boję się gotować w drodze. Pomyślałem, kiedy zatrzymywaliśmy się i gotowaliśmy na włączonym silniku.
Cytat: masinen

I nie ma nic strasznego! To dodatkowy czas na postój, ale go nie mieliśmy
Cytat: Mar_k

Morskii jakie tablety? Nagle nam to pomoże, inaczej nawet w mieście w autobusie bywa chory.
Stóg
Przystań! Wspaniały! I zazdroszczę, oczywiście, na biało. Uwielbiamy podróżować samochodem, ale nie jeździliśmy jeszcze tak długo, najwyżej trochę dłużej niż jeden dzień.
Cytat: Mar_k

dzieci, które ukończyły 1 rok, 3 lata i 11 lat.
Siostra! Wielu nie rozumie, jak wszędzie nosimy ze sobą roczek, patamushta „nie da się w ogóle nosić dziecka poniżej 3 roku życia”. Z pewnością słyszałeś to zdanie więcej niż raz. To prawda, jak dotąd jedno mamy, ale poszlibyśmy z trzema. Jesteście wspaniałymi towarzyszami! Dziękuję za szczegółowy raport!
Cytat: Vasilica

Używam "Draminy" - tabletki te można stosować u dzieci od 1 roku życia. Najstarszą córkę od wczesnego dzieciństwa kołysano zarówno w autobusach, jak iw samochodach - dręczono ją, pamiętam czasem z transferami do przedszkola, szczególnie latem.
Cytat: Rick

Oczywiście przy pierwszej, ze względu na jej młodość i zapewnienia, bałem się wszystkich, ale nie poszedłem. Kiedy urodził się drugi, poglądy już się zmieniły, jakoś łatwiej było to leczyć, a przy trzecim - już „jeśli trzeba, to trzeba”. Pierwszy raz jeździliśmy z małą dziewczynką, gdy miała 3 miesiące - wszyscy nic nie przeżyli, było wtedy świetnie.
Cytat: Mar_k

Używam "Draminy" - te tabletki mogą być stosowane u dzieci od 1 roku życia.

Podziękować!
Cytat: Mar_k

Używam "Draminy" - tabletki te można stosować u dzieci od 1 roku życia. Najstarsza córka od wczesnego dzieciństwa kołysała się w autobusach i samochodach - cierpiała, pamiętam czasem z przesiadkami, szczególnie latem.
Nie pomogli mojemu synowi i zrobili mi niedobór. Po prostu kupuję odrosty miętowe, takie jak radzieckie.
Cytat: Rick

Przystań! Wspaniały! I zazdroszczę, oczywiście, na biało. Uwielbiamy podróżować samochodem, ale nie jeździliśmy tak długo, najwyżej trochę dłużej niż jeden dzień. Siostra! Wielu nie rozumie, jak wszędzie nosimy ze sobą roczek, patamushta „nie da się w ogóle nosić dziecka poniżej 3 roku życia”.Z pewnością słyszałeś to zdanie więcej niż raz. To prawda, jak dotąd jedno mamy, ale poszlibyśmy z trzema. Jesteście wspaniałymi towarzyszami! Dziękuję za szczegółowy raport!
Mój syn i ja pojechaliśmy po raz pierwszy, gdy miał rok. A z córkami było na ogół łatwo, a ona też przez rok podróżowała po całej Europie))
NikSV
Marisha!
Niesamowita jazda, niesamowity raport!
Podziwiam Cię!!!
Cytat: masinen

... Mój syn i ja pojechaliśmy po raz pierwszy, gdy miał rok. A z córkami na ogół było łatwo, a ona też przez rok podróżowała po całej Europie))

Jesteście wspaniałymi towarzyszami - podróżnikami! Nie musisz się bać, po prostu musisz to wziąć i iść! Tak, to straszne dla dzieci, to kłopotliwe ... Ale to jest tak interesujące i pouczające dla każdego. I poczekaj, aż dorosną -
Masinen
Uwielbiam podróżować samochodem. Dziś zdałem polską wizę Schengen. No cóż, Polacy oczywiście… Dajcie tylko 2 dni tranzytu przez całą Europę do cholery !!! Dzisiaj wyjaśniłem im, że potrzebujemy co najmniej trzech dni, nie ma mowy, mówią ci dwa dni i idą, jak chcesz. Dają tam 2 dwa z powrotem. Byłem zdenerwowany, chciałem iść na zakupy przez 1 dzień (((

... Byłem zdenerwowany, chciałem iść na zakupy przez 1 dzień (((
To najbardziej obraźliwa rzecz, która jest najważniejsza w całym !!!! Lubię też chodzić na zakupy, poszukać czegoś nowego. Byłem u mamy, więc wspinałem się po małych sklepikach - wszystko jest ciekawe !!!
Masinen
Więc kiedy wyjeżdżam, zawsze kupuję rzeczy dla dzieci w Europie, może są tańsze i lepszy wybór. A potem pomyślałem, że zagłębię się w technikę, Polacy, jak znali i figi pokazały mi)))
Cóż, może oczywiście wpadniemy, ale wszystko to będzie przebiegać w pośpiechu. I nie będziemy w stanie normalnie przestać i będziemy musieli wstać wcześnie, krótko mówiąc, cyna. Straciłem nawyk takiej jazdy. Cóż, przebijemy się, w końcu jesteśmy Rosjanami
Powodzenia !!!
OlikLelik
Bardzo dziękuję za zgłoszenie! Mąż często podróżuje służbowo, bardzo kiepsko je. Teraz odnotuję twoje doświadczenie! Wszystko zostało bardzo szczegółowo pomalowane! Jesteś wspaniały !!!!
Omela
Marina, bądź oszołomiony !!!!!! Czy możesz nam powiedzieć więcej o obecnym konwerterze? Gdzie kupiłeś hasła.
Kara
Marina, uwielbiam

Marinochka, my też mamy dylemat, jak podróżować bardziej ekonomicznie, samodzielnie czy samolotem / pociągiem. A jeśli samochodem, to oczywiście nie ma restauracji. Proszę powiedz mi, czy obliczyłeś koszt drogi (razem z benzyną i wszystkim, co kupiłeś w drodze, urządzenia, jedzenie, serwetki itp.)? Ciekawie byłoby również obliczyć, ile Twój samochód „zjadł” na autostradzie? Czy musiałeś dodatkowo wyregulować / kupić coś w nim (np. Olej czy jakie filtry…)? A jednak, czy tylko twój współmałżonek prowadzi samochód, czy ty się zmieniłeś? Zostałaś na noc? Jeśli tak, to gdzie?

Przepraszam za kilka pytań, teraz jest tak samo aktualna jak zawsze!
Znak
Omela, kupiony pod marką Qumo za 1200 watów.
KaraOczywiście nie od razu zdecydowaliśmy się na podróż samochodem! Tak się złożyło, że moja matka przeprowadziła się do Ałtaju na pobyt stały. Ale dojazd pociągiem do niej 72h i pobielony w tym czasie kosztował 3600, a było nas 5 i nawet biorąc pod uwagę bilety dla dzieci wyszło bardzo dobrze, ale w samolocie słów w ogóle nie ma !!!! Na torze nasz koń nie jadł dużo, od 8 do 11 litrów, dlatego zużycie za pieniądze nie jest duże, a 95 benzyny kosztowało około 31 rubli. (ogólnie ok. 20 tys. na drogę w obie strony)
A noc w przydrożnych hotelach spędziliśmy tylko 4 razy (tam iz powrotem) - za 7 tys. A po drodze jedliśmy w kawiarni, ale w przyzwoitych, tylko 2 razy i to był początek ścieżki i na koniec (nie było ochoty na gotowanie, ostatnie 1000). Nie jest drogie, bo w porównaniu z cenami moskiewskimi to kompletny komunizm !!! Nie pamiętam, ile wydali na produkty, ale trochę, w przybliżeniu zgodnie z listą (na początku), można obliczyć, a urządzenia, które zostały zakupione na początku, napisały swój koszt (SN, przetwornica, lodówka), znowu jest to jednorazowy zakup i będzie służyć więcej niż jednej podróży! !!
Przeważnie prowadził mój mąż, nie powierzał mi swojego konia, chociaż kilka razy go zastępowałam, ale nie na autostradzie, tylko na pustych, „wiejskich” drogach i nawet wtedy nie na długo ... Jechaliśmy 800 km -900 km dziennie i spałem 6 godzin. To prawda, często zatrzymywaliśmy się, bo z dziećmi i do karmienia i wszystkim, gdzieś na 1 godzinę i 2 godziny w porze obiadowej były 3 przystanki dziennie + noc! Jedyną rzeczą była wymiana oleju w aucie, bo trzeba było zmienić przegląd i tyle! Ale mój mąż starannie przygotował cały samochód na wyjazd !!! Więc coś takiego !!!
Irina.
Znakco za ciekawa wyprawa, wszystko jest tak dobrze zaplanowane, w myślach sam tak poszedłem. Jakimi jesteście dobrymi chłopcami, z trójką dzieci, a nawet z maluchami, nie baliście się iść taką drogą. Takie wyjazdy są bardzo korzystne dla rodziny, wychowują się i wzmacniają relacje.

Wiele rzeczy jest dla mnie bardzo pouczających. Zanotuję. O obecnym konwerterze nawet nie wiedziałem, że dzieje się tak w przypadku maszyn. Pokażę mężowi, powiem mu, niech myśli o tej opcji.
Och, wyobrażałem sobie, jak powiem rodzinie, że zabrałem ze sobą na wycieczkę multicookera i gotowałem w nim podczas jazdy, powiedzą na pewno, że to nie jest normalne. Już patrzą na mnie tak dziwnie, że mam 3 szybkowary multicooker, a potem nie mogę bez nich żyć w drodze.
przystańi jaką moc powinna mieć ta technika? Najwyraźniej MV jest lepszy niż mały, na 2-3 litry, nie mam, mój to 5, 6 litrów. Co jeszcze kupić? Zrobić dla nich strzał kontrolny?
Znak
Irina.dziękuję !!! Tak, podróż jest bardzo ekscytująca !!! Opłata za wesołość przez cały rok !!! Nie możemy się doczekać, aż pojedziemy !!!
A technika musi być energooszczędna, gdzie nie więcej niż 350-400 W, albo konwerter jest mocniejszy i wtedy potrzebny jest akumulator o większej mocy !!! Mamy konwerter na 1200 i co za cholerne 65 się wydaje ... Jeśli gotujesz w hotelu, to możesz wziąć duży, a ja jadę samochodem jadąc owsiankę, zupę, więc po prostu się zatrzymaj i jeść !!!
Allegra
Marina, świetnie! Dobra robota!
A MV nie można było włożyć pod nogi? Aby nie trzymać ...
irysikf
Super motyw! Dziękuję za raport, a ja wciąż wpadłem na pomysł, można użyć mistrza również do gotowania jajecznicy i nie tylko (do różnych menu lub dla tych co nie przepadają za owsianką), jest mały i idealny w podróży. Tutaj jest Temka (przepraszam, nie mogę zrobić Tyts) https://Mcooker-pln.tomathouse.com/index.php@option=com_smf&topic=334853.0
Znak
irysikf, Wezmę ze sobą coś takiego - ten sam niski pobór mocy https://Mcooker-pln.tomathouse.com/index.php@option=com_smf&topic=382950.0
Cytat: Allegra

Marina, świetnie! Dobra robota!
A MV nie można było włożyć pod nogi? Aby nie trzymać ...
Utrzymuję MV tylko podczas gotowania, a także kładę pod nim poduszkę, aby wygodniej było go trzymać i nie potrząsać! Jeśli w nogach, to jest to możliwe, tylko jeśli nie zupa, ale druga, aby się nie pluskać!
irysikf
Cytat: Mar_k
Otóż, gdybym był przystosowany do zakładania go i żeby się nie trząsł, to nie pompowałby, chociaż wydaje mi się, że chińscy rzemieślnicy już to wymyślili
Znak
irysikftrzeba pomyśleć i poszukać !!! Może coś wymyślę !!!
Omela
Marina, dziękuję. Zobaczę!
Motyl
Cholera !! Jestem pod wrażeniem!
Cóż, okazuje się, że to prawie dom na kołach) Tylko nie ma duszy
Znak
Motyl, i oto jest !!! mój mąż kupił specjalny składany pojemnik zwany natryskiem drogowym !!! Ale nie musieliśmy tego używać, ale na wszelki wypadek !!!
Irina.
Znak, przystańczy nadal jesteś na wakacjach czy już jesteś w domu? Czekam na nową historię o wyjeździe z multicookerem itp.
Znak
Irina., Jestem już w domu !!! Przybył tydzień temu !! Trochę uporządkowali, wysłali dzieci do przedszkola, zostało 2 tysiące zdjęć do zrobienia. Na pewno powiem ci, jak poszedłem!
Odwiedziliśmy też przejeżdżając przez Czelabińsk, udało nam się coś zobaczyć!
To jest dobre!!!
Przeanalizuj zdjęcia i zadowalaj nas.
SmiLena
Znak, czytajcie namiętnie cały temat, może przegapiliście nowe historie z waszych wyjazdów, wrzućcie link gdzie poczytać Bardzo interesujące . Kupiłem sobie tę samą wolnostojącą kuchenkę i naleśnik, a teraz zastanawiam się, czy zabrać go ze sobą w podróż. Jadę na kemping, wydaje mi się, że są trzy posiłki dziennie, ale moje dziecko ma 2 lata, nie wiem, czy będzie jadł jedzenie ze stołówki
Znak
SmiLenadziękujemy za odwiedzenie strony! Ze względów zdrowotnych nie kontynuowałem raportu, chociaż chcę to zrobić! A podróż była bardzo interesująca, zabrałem ze sobą kilka urządzeń

Wszystkie przepisy

© Mcooker: Najlepsze przepisy.

Mapa witryny

Radzimy przeczytać:

Wybór i obsługa wypiekaczy chleba