Kawior z sandacza "Galagan" (solony)

Kategoria: Dania rybne
Kawior z sandacza Galagan (solony)

Składniki

kawior z ryb słodkowodnych
Wrzątek 3 litry
Sól 6 łyżek. l. z dużą zjeżdżalnią
Dobra sól 1/2 łyżeczki do kawy
Olej roślinny 2 łyżki stołowe. l.

Metoda gotowania

• Z jakiegoś powodu nie znalazłem na naszym forum przepisu na solenie rybnego kawioru. Nieporządek ... Pilna naprawa sytuacji.
  • „Galagan” to „kawior z sandacza”. Tak więc, aby przygotować tego bardzo galagańskiego, musimy wziąć yastyka. Yastyk to worek foliowy, w którym znajdują się jajka. To jest tureckie słowo. Przetłumaczone z tatarskiego yastyka to łóżko z pierza. Takie miękkie łóżko z pierza ... na jajka. Miałem cztery yastiki.
  • Kawior z sandacza Galagan (solony)
  • Wkładamy je do rondla i kroimy nożem, właśnie tam, w rondlu.
  • Teraz całość zalej wrzątkiem.
  • i zacznij miksować widelcem. Dlaczego widelec? A ponieważ będą na nim nawinięte filmy
  • Kawior z sandacza Galagan (solony)
  • Usuwamy wszystko, co zwija widelec na bok
  • Nadal mieszamy i uzyskujemy ten rodzaj piękna
  • Teraz bierzemy mały, drobny sitko i wyciskając, przenosimy kawior do innego rondla
  • Kawior z sandacza Galagan (solony)
  • Odcedź bez fanatyzmu, zostaw trochę płynu, nadal musimy teraz zalać wrzątkiem.
  • Teraz przygotowujemy solankę (aka solanka, inaczej solanka). Na 1 litr wody potrzebujemy dwóch czubatych łyżek soli. Doprowadzić do wrzenia, rozpuścić całą sól i wlać do rondla z kawiorem. Wymieszaj ponownie widelcem, ponownie wybierz filmy. Zauważyliśmy, jak zmienia się kolor kawioru. Jest już kremowy.
  • Odcedź ponownie i włóż do innego rondla (w tym, w którym gotowano solankę, po wypłukaniu)
  • Kawior z sandacza Galagan (solony)
  • Ponownie zagotuj solankę (1 litr wody + 2 łyżki soli) i uzupełnij kawior.
  • Odcedź ponownie ... Ponownie włóż do rondla spod solanki.
  • A teraz po raz ostatni, trzeci, napełniamy go nową solanką
  • Kawior z sandacza Galagan (solony)
  • Nasz kawior jest lekki, solanka jest przezroczysta, bez zmętnienia, wszystkie folie są selekcjonowane ...
  • Teraz odcedzamy trochę dłużej, ostrożnie ...
  • To właśnie wyłowiłem widelcem.
  • Kawior z sandacza Galagan (solony)
  • Teraz bierzemy słoik, wlewamy olej roślinny na dno (trochę), kładziemy nasz kawior, dodajemy 1/2 łyżeczki drobnej soli (po prostu spróbuj na początku, może kawior już wydaje ci się słony), dokładnie wymieszaj bezpośrednio w słoiku, dodaj trochę oleju roślinnego. I wysyłamy nasz słoik do lodówki na 5-6 godzin. W tym czasie jaja pęcznieją i wchłaniają olej i sól. To wszystko ... Kawior jest gotowy. Teraz możesz dodać drobno posiekaną zieloną cebulę lub po prostu kanapkę z masłem ...
  • Możesz więc posolić dowolny kawior. A karp i szczupak ... Cóż, ja milczę o kawiorze z jesiotra ... Ale tak się go sola.

Uwaga

Loksa
Dziękuję Lenochka, szukałem właśnie przepisu na solenie kawioru!
Florichka
Świetny! Uwielbiam kawior, sam próbowałem go posolić, ale przy tak wspaniałej klasie mistrzowskiej będzie o wiele łatwiej. Kawior karpiowy często sprzedajemy w zatokach rybnych. Ogólnie jestem rybią duszą, a suszony kawior z płoci jest dla mnie lepszy niż jakikolwiek czerwony łosoś.
Anatolyevna
kubanochkaHelen jest piękna, niedroga i co najważniejsze pyszna!
Cytat: Loksa
Właśnie szukałam przepisu na solenie kawioru!
Cóż, wiedziałem ...

IrlandczykCóż, jesteś prosto we mnie lub ja w ciebie.
Cytat: Florichka
Jak na mój gust suszony kawior z płoci jest lepszy niż jakikolwiek czerwony łosoś.
Tak tak tak tak!!!!!

Przygotowanie kawioru jest bardzo proste. Filmy bardzo dobrze zbierają się na widelcu. Więc nie bój się, wszystko się ułoży.
NataliARH
Lenadzięki za MK wszystko jasne! i nadaje się do czerwonego kawioru ?! inaczej zawsze siadam jak koraliki ze skóry, odrywając ją praktycznie nie pękam, może 1%, ale to długo! a tutaj wszystko jest takie sprytne! a od wrzącej wody nie będzie się gotować na czerwono po oczyszczeniu z folii?
Cytat: NataliARH
Nie, Natasza, w przypadku czerwonej solanki musisz ją schłodzić do 40-50 stopni. A na początek yastyki zawiń w gazę i lekko zwiń jak wałek do ciasta. Następnie włożyć do wysokiego rondla i zalać solanką. Ale są też inne proporcje. Na 1 litr sody 5 łyżek. l. sól i 1 łyżka. l. Sahara. Pokonaj widelcem, zbierając filmy. Przechowywać w solance od 8-9 minut do 20, w zależności od pożądanego zasolenia kawioru. Jest też suchy ambasador, ale solanka jest mi bliższa.
NataliARH
Lena, zapisałem to! Dziękuję bardzo, mam nadzieję, że tak sprytnie wyjdzie! ale tylko posypuję solą do smaku, zajmuję się surowym jedzeniem, podobno ... muszę spróbować w solance ... kupię rybę, poczekam na kawior)
Rada-dms
Właśnie tego potrzebowałem do pełnego szczęścia - ten przepis! Dziękuję cioci Lenochka za lekcje mistrzowskie!
Teraz będziemy solić i cieszyć się własną produkcją kawioru, a nie tak wątpliwą z słoików, w których nadziewanych jest wiele różnych rzeczy! Latem będzie to dla mnie bardzo istotne!
kubanochka,
Użyłem dokładnie tego samego przepisu, aby zrobić kawior szczupakowy przez całą zimę. Ponieważ oboje z mężem byliśmy rybakami i nie pozostaliśmy bez połowu, to po pierwszej puszce takiego kawioru powiedziałam, czy naprawdę czas, kiedy możemy zjeść kawior z łyżkami, to jest naprawdę bardzo smaczne!
kubanochka
Orshanochka Kubanochka zawsze zrozumie.
Lipchanka
Lenochka, dzięki za klasę mistrzowską. W pobliżu płynie rzeka Woroneż, więc ryby są częste. Ale kawior był zawsze smażony. Teraz pamiętaj, aby marynować.
Cytat: Lipchanka
W pobliżu płynie rzeka Woroneż, więc ryby są częste.
Ludmila, tak rozkazał sam Bóg. Przyznam, że smażony kawior to coś! Ale słony jest też bardzo smaczny.
Cytat: Rada-dms
Gdybyś, Olya, wiedziała tylko, że tam się wypychają
Mamy firmę w Krasnodarze do produkcji sztucznego kawioru białkowego. Wiem na pewno, że dodając 25% tego kawioru do naturalnego kawioru nie sposób go znaleźć w składzie prawdziwego kawioru. Zarówno czerwony, jak i czarny są treściwe. Ci, którzy produkują ten kawior, pod żadnym pozorem nie jedzą swojego produktu. Fabryki rybne i fabryki opakowań naturalnych kupują od nich ten kawior. Wyobraź sobie więc, że 25% drogiej czerni i drogiej czerwieni składa się z byaki. Generalnie milczę o kawioru halibuta itp. Więc dziewczyny, posolcie sobie kawior.
Tumanchik
kubanochka - Jaki przysmak przygotowała Helena! Tak, po prostu oblizuję usta na takie piękno. Z przyjemnością posmarowałabym go chlebem i słodką kawą! Bardzo dziękuję za piękno spektaklu!
j @ ne
Lena, kubanochkadzięki za kurs mistrzowski. Ja sam solę kawior ze szczupaka, więc najpierw, aby usunąć folie, przepuszczam jajka przez maszynkę do mięsa. Ale posolić kawior sandacza lub karpia - nigdy nie przyszło mi do głowy, muszę spróbować!
Mucha tse-tse
kubanochka, Lena, ciekawy sposób marynowania. A co daje skromna ilość drobnej soli?
Kawior z łososia solimy również w solance, tylko ostudzony (sól dodajemy do letniej przegotowanej wody, aż małe ziemniaki (2,5-3 cm) wypłyną) i wlewamy obrany kawior przez 20 minut, od czasu do czasu mieszając. Następnie wlewamy go do woreczka z gazy i rozwieszamy na kilka godzin, aby szklanka była dobra. Smakuje dokładnie tym, czym jest, a nie solą. Ale myjemy kawior mikserem, nic się nie marszczy. Otwórz torebki z kawiorem z jednej strony i zbierz całą folię mikserem z ubijakami przy małej / średniej prędkości.
Myślę, że w ten sposób można wyczyścić każdy kawior.
kubanochka
Helenafajny przepis, dzięki za tak ciekawą opcję z mikserem. Ale kiedy kawior z nosem gulkina, to był ten kawior ... Potem szybko okazuje się widelcem. Znowu, biorąc pod uwagę małą ilość kawioru, nie robię solanki zbyt słonej i wszystko dzieje się szybko. Kawior nie ma czasu na bardzo solenie, dlatego dla tych, którzy potrzebują bardziej słonego, dodaje się łyżkę drobnej soli.Ale powiedziałem, że najpierw musisz spróbować.
Cytat: kubanochka
dlatego dla tych, którzy potrzebują bardziej słonej soli, dodaje się łyżkę drobnej soli.
Oooh dobrze)!
dzięki za tak ciekawą opcję z mikserem.
Tak, wcale). I niech przyjdzie do ciebie duży, duży osert (oczywiście z kawiorem)!
Cytat: mucha tsetse
I niech płynie do ciebie wielki, duży osert
Nie wznoszą się teraz tak wysoko do nas w Kubanie. Zatrzymują je wszelkiego rodzaju wodociągi))) Pomysł, żeby zimą hodować jesiotry w domu. Teraz niektórzy z nas to robią. 3 kawałki betonowych pierścieni zakopuje się w ziemi, kładzie jeden na drugim (jak w przypadku studni kanalizacyjnych), wyłożone folią do basenów. No i tam z przeróżnymi dzwoneczkami i gwizdkami ... I wpadają na jeden taki „zbiornik” kilkadziesiąt wyhodowanych narybku jesiotra. Konieczne jest stworzenie półcienia. Na tej głębokości woda nie zamarza. Po trzech latach już produkują kawior. Wszystko już zmierzyłem… Mam na torze cztery takie „zbiorniki”, żeby wzajemnie się uzupełniały stada jesiotrów. Już znalazłem narybek, skąd je wziąć. Przestudiowałem już całą teorię ... Ale mój mąż nie chce kopać ... Mówi, że zagrasz wystarczająco, ale gdzie umieścić te dziury? Ale ile kawioru było ...
Mucha tse-tse
Ech, wolałbym do ciebie przejść!
Cóż, a przy pustej jamie będzie służyć jako duży tandoor))) lub hodować żaby i organizować zaopatrzenie dla restauratorów)
Tumanchik
Cytat: kubanochka
Nie wznoszą się teraz tak wysoko do nas w Kubanie.
Och jaka szkoda ...
Ale mój mąż nie chce kopać ...
ci ludzie ... a przecież mogą zhakować na śmierć taki pomysł, wiesz, na winorośli !!!
Cytat: mucha tsetse
lub hodować żaby i organizować zaopatrzenie dla restauratorów)
Nie, nie trzeba kopać dołków dla żab, mieszkają tu nad brzegiem Kubanu ... dużo ... A na naszej stronie mieszkają też małe, jasnozielone żaby ziemne (nie tylko u nas, u naszych sąsiadów ). Tak pięknie! Kilka lat temu mój mąż przypiął stary hełm strażacki z jakiegoś wysypiska śmieci (tak, co to jest, mamy w pobliżu remizę, więc pewnie go wyrzucili). Zajmujemy się bezpieczeństwem przeciwpożarowym, więc to jest temat dla nas, to przy okazji. Hełm był stary, mój mąż postanowił pomalować go na zielono z puszki ze sprayem. Postawiłem stołek na werandzie, pomalowałem farbę i zostawiłem na stołku do wyschnięcia, żeby zapach zniknął. Dwie godziny później podnosi hełm, a pod nim siedzi taka zielona żaba. Ogólnie ta żaba mieszkała z nami przez całe lato pod hełmem. Wieczorem „wyjechała” w interesach, a rano wróciła i cały dzień siedziała pod hełmem. Jeśli rano było „późno”, jak kretyni zaczęliśmy się martwić, gdzie jest nasza gul ourna. Tak, był przypadek ...
Cytat: Tumanchik
Aha, i nie mówię, Tumanczyk! Uratował go tylko fakt, że była zima ... Ja sam byłbym zmarznięty, żeby kontrolować przebieg wykopalisk w pobliżu ... I na wiosnę też się uspokoiłem. Zamiast dziur posadziłem krzewy róż. Pozwól im rosnąć, aż do następnego pomysłu
Elena Kadiewa
Jak cudownie namalowałeś przepis! Prawdziwa Elena Mądra!
NataliARH
LenaNaprawdę miałem jesiotra 1szt iw akwarium, ale gdybym zgłosił ten pomysł mojemu mężowi, on natychmiast pobiegłby kopać, mam nadzieję, że kłusownicy nie dostaną się do twoich zbiorników
kubanochka,
świetny pomysł na uprawę jesiotra! Właśnie wyraziłam męża - drapie się po rzepie
katerix
Helen, ile lat czekałem na ten przepis i teraz w końcu się pojawił
Dziękuję bardzo, tysiąc razy
Dobrze, że opisała czerwony kawior, potrafi go rozjaśnić, żeby był bardziej zauważalny

Wczoraj rzuciłam ten przepis mojej cioci, mam nadzieję, że teraz bagnisty zapach z takim preparatem też stanie się mniej zauważalny lub zupełnie zniknie!

I możesz zadać kolejne pytanie, co daje dodanie sody do czerwonego kawioru ?! Jaka jest jej rola?
Dlaczego nie w słodkiej wodzie, bo soda dobrze usuwa zapach (to głośne myślenie!)
Cytat: katerix
I możesz zadać kolejne pytanie, co daje dodanie sody do czerwonego kawioru ?!
Katiusza, ale o sodzie, gdzie to jest?
Florichka
katerixChyba w poście N6 - to jest opiska.„Za 1 litr sody…”, prawdopodobnie Woda…
Jestem piękna
kubanochka, Lenaco zrobiłem źle? Miałem kawior z flądry. Kiedy polałem wrzącą wodą wszystko wydawało się zaparzone, kawior stał się biały, a woda stała się jak mleko. Folie nie były owinięte na widelcu, wydawało się nawet gęstsze niż stal. Zdenerwowałem się i wyrzuciłem to.
Trishka
kubanochka, Dzięki za przepis, Helen!
Przygotowałem czerwoną, wszystko wyszło jak ...
Powiedz mi, ile może stać w lodówce?
Czy wytrzyma do soboty, czy lepiej włożyć do zamrażarki?
NataliARH
kubanochka, Lena, bardzo dziękuję za przepis! Kilka miesięcy temu zebrałem 3 ikrę ostrygi z czerwonym kawiorem! Zrobiłem wszystko tak jak napisałeś o soleniu czerwonego kawioru (pod przepisem w komentarzach) dzięki za pyszne
kubanochka
NataliARH, Bardzo się cieszę, że polubiłem kawior)))
Mariii
kubanochka, Lenapowiedz mi, czy można tak solić kawior z ryb jeziornych (płoć, okoń)? A potem dostałem torebkę takiego kawioru, jest w zamrażarce, myślę, gdzie ją przyczepić. Byłem zainteresowany przepisem, tylko w dyskusjach nie widziałem odpowiedzi ile można go przechowywać?
Orshanochka
Mariii, Marin spróbuj. Podzielę się wrażeniami. Jak dla mnie kawior z okonia nic nie smakuje - przestałem go robić. Ale ja bardzo lubię kawior z płoci - ale ma specyficzny smak i wcale nie przypomina szczupaka
Mariii
Orshanochka, Tatyanadzięki za konsultację. Wydaje mi się, że mam zanurzenie ... wciąż kłamie. Ale spróbuję, nadal muszę to gdzieś dołączyć.
SchuMakher
Lena! Jestem twoja na zawsze!

Dodano we wtorek 14 marca 2017 19:21

Fig se ... właśnie zobaczyłem datę przepisu. A gdzie byłem wcześniej?
Mandraik Ludmila
Więc kawior okazuje się ugotowany ?! A jesiotr jest surowy i słony, wydaje się, że jest zrobiony ...
kubanochka
Mandraik Ludmilanie, nie gotowany kawior. A kawior z jesiotra jest na ogół zalewany solanką schłodzoną do 40-50 stopni.
Mandraik Ludmila
Lena, dzięki, rozumiem
Strach na wróble
kubanochka,

Len, coś, czego naprawdę nie rozumiałem. Jest gotowane. Tak mały kawior zalewamy wrzątkiem kilka razy - białko dokładnie się zwija. Dlatego zmienia kolor na biały.
A jeśli ten kawior nie zostanie zalany wrzącą wodą? Mogą? jak jesiotr.
Yarik
NataTak zrobiłem kawior, ale ze flądry tak, naprawdę robi się biały i wygląda jak sterylizowany kawior, ale smakuje jak surowy, to znaczy nie gotowany.
oko
Cytat: Strach na wróble

kubanochka,

A jeśli ten kawior nie zostanie zalany wrzącą wodą? Mogą? jak jesiotr.
Nat, nie ryzykowałem: to wciąż ryba rzeczna
Strach na wróble
oko,

Pomyślałem o tym później ...
Vinokurova
kubanochka, Helen, bardzo dziękuję za tak wspaniały przepis… który nazywa się „prosty i smaczny”
oczywiście, gdy pierwszy raz polałem kawior wrzątkiem, nie będę się chował, była wątpliwość ... ale potem stało się tak
Kawior z sandacza Galagan (solony)
i wtedy tak
To był kawior z flądry ... okazał się pyszny, ale jak na mój gust słony ... i następnym razem wezmę to pod uwagę ... na pewno będzie!

Wszystkie przepisy

© Mcooker: najlepsze przepisy.

Mapa witryny

Radzimy przeczytać:

Wybór i obsługa wypiekaczy chleba